Threads, Tüm Cazibesini Kaybediyor: Açılır Açılmaz Üye Olan 10 Kişiden 7’si Bir Daha Uygulamaya Geri Dönmedi!

Eğer Elon Musk’ın kullanıcı düşmanı anlık kararları ve sınırlamalarından sıkılıp bir umutla Threads’e geçiş yapmak istediyseniz, size kötü bir haberimiz var: 

24.07.2023 21:15:10 tarihinde yayınlandı.

Eğer Elon Musk’ın kullanıcı düşmanı anlık kararları ve sınırlamalarından sıkılıp bir umutla Threads’e geçiş yapmak istediyseniz, size kötü bir haberimiz var: 

50 milyon kişinin Instagram hesabıyla giriş yaptığı platform, kullanıcılarını büyük bir hızla kaybetmeye devam ediyor. 

Ek olarak belirtmek gerekiyor ki bu durum, kullanıcılar tarafından da deneyimleniyor. Zira platform, şu anda ağırlıklı olarak markaların veya sayfaların paylaşım havuzuna dönmüş durumda.

Kullanıcı etkileşimindeki düşüşün en büyük nedenlerinden birisi olarak, Threads’te henüz Twitter’daki bağlayıcı özelliklerin sunulmamış olması.

Örneğin bir gündem akışı ya da herhangi bir ifadeyi aratarak ilgili paylaşımlara ulaşma gibi Twitter’ın yıldızlaştığı imkanlar Threads’te yok. Şu an için uygulama Instagram’ın yazılı versiyonundan öteye geçemiyor.

İLGİLİ HABER Threads’e Gelecek Önemli Özellikler Sızdırıldı! Trendler, DM’ler ve Daha Fazlası…

Temmuz ayının başında Twitter Blue abonesi olarak ücret ödemeyen kullanıcılara tweet görüntüleme sınırı getiren Musk; her an daha büyük kitlesel göçe neden olabilecek kararlar alabilir. 

Şu an itibarıyla Threads’in diğer Twitter alternatiflerinden farklı olmayan bir senaryoyu yaşaması da şaşırtıcı değil. Twitter’ın kurucusu ve platformu Elon Musk’a satan Jack Dorsey’in yeni uygulaması BlueSky, oldukça karmaşık ve hâlâ davetiye usulüyle kullanıcı alımı yapıyor. Mastodon deseniz, o da çoğunluk için karmaşık bir arayüze sahip.

İLGİLİ HABER Twitter Rakibi Threadsin Türkiyedeki Kullanıcı Sayısı Belli Oldu


Kaynak webtekno.com

 

Sıklıkla Yapılan Bu 3 Google Arama Türünü Kavramadan SEO Yapmaya Başlamayın!

SEO (Search Engine Optimization) ya da Türkçesi ile Arama Motoru Optimizasyonu, internet sitenizin herhangi bir sayfasının arama motorlarında üst sıralarda çıkmasını sağlayan bir dizi teknik ve içerik optimizasyonu anlamına geliyor. Söz konusu “optimizasyon” çalışmaları her ne kadar Google gibi arama motorlarının “kurallarına uymak” olarak kabul görse de aslında dolaylı olarak kullanıcı alışkanlıklarına uyum sağlamaya çalışıyorsunuz.