EA, Battlefield 2042nin Neden Beğenilmediğini Açıkladı: Bi de Oyuncuları Suçlasaydınız

Video oyun dünyasının önemli isimlerinden Electronic Arts (EA), bir süredir Battlefield 2042 isimli oyunla gündemde. Geçtiğimiz yılın sonlarında piyasaya sürülen oyun, açıkçası beklentileri karşılamadı. Satışların da beklendiği gibi olmaması, EA'yı büyük bir çıkmazın içine soktu. Geçtiğimiz günlerde konuyla ilgili açıklamalarda bulunan EA CEO'su Andrew Wilson, oyunun herkese hitap etmediğini kabul etti.

19.02.2022 23:58:53 tarihinde yayınlandı.

Video oyun dünyasının önemli isimlerinden Electronic Arts (EA), bir süredir Battlefield 2042 isimli oyunla gündemde. Geçtiğimiz yılın sonlarında piyasaya sürülen oyun, açıkçası beklentileri karşılamadı. Satışların da beklendiği gibi olmaması, EA'yı büyük bir çıkmazın içine soktu. Geçtiğimiz günlerde konuyla ilgili açıklamalarda bulunan EA CEO'su Andrew Wilson, oyunun herkese hitap etmediğini kabul etti.

Şimdiyse Electronic Arts ile ilgili yeni bir gelişme yaşandı. Xfire isimli bir internet sitesinin iddiasına göre video oyun şirketi, yalnızca Battlefield 2042 özelinde bir toplantı gerçekleştirdi. Yarım saat kadar süren bu toplantıda, oyunun neden beğenilmediği konusu üzerinde duruldu. Stüdyo Şefi Laura Miele'nin de toplantıda olduğu, konuyla ilgili açıklamalarında da oyunun kötü olduğunu kabul etmenin önemli olduğunu söylediği ifade ediliyor.

Andrew Wilson, geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamalarda oyunun beğenilmemesinin altında yatan sebeplerden bir tanesinin COVID-19 olduğunu söylemişti. Benzer bir yaklaşım, gerçekleştirilen toplantıda da sergilenmiş durumda. İddiaya göre Laura Miele, uzaktan çalışmanın ekibe yaramadığını ve testlerin yetersiz kaldığını söyledi. Birisinin EA'ya pandeminin herkes için olduğunu söylemesi gerekiyor... Öte yandan; Battlefield 2042'nin başarısız olmasındaki bir diğer neden de Halo Infinite isimli oyunun beklenmedik lansmanıymış.

İLGİLİ HABER Battlefield 2042nin Tamamen Ücretsiz Olacağı Söyleniyor: Peki EA Oyunlarını Gerçekten Bedavaya Sunmaya Başlayabilir mi?

İddialara göre Battlefield 2042'nin başarısız olmasına yol açan üçüncü neden de Frostbite oyun motoru. Oyun motoruna yapılan bir güncellemenin EA'nın 18 aylık çalışmasını "çöp" ettiğini söylediği belirtilen Miele, güncelleme nedeniyle oyunun neredeyse baştan yapılmak zorunda kalındığını ifade etmiş durumda. Peki bunlar bir oyunun kötü bir şekilde yayınlandığı gerçeğini değiştiriyor mu? Elbette hayır.


Kaynak webtekno.com

 

Facebook, Gerçek Dünya İçinde Bir Sanal Dünya Yaratacak Çoklu Evren Projesi Üzerinde Çalıştıklarını Açıkladı

Facebook CEO'su Mark Zuckerberg, geçtiğimiz günlerde, şirketinin yatırımcılarına çok umut verici bir çözümden bahsetti. Zuckerberg, şirketin kendisini bir “çoklu evren şirketi" hâline getirme girişiminde olduğunu açıkladı. Zuckerberg'in TheVerge ile yaptığı bir röportajda ortaya çıkan fikir, 'Ready Player One' gibi bilim kurgu filmlerinde görülenlere benzer sanal ortamlar oluşturmaya dayanıyor. Proje, kullanıcıların Facebook ve diğer teknoloji devleri tarafından yönlendirilen sanal bir alanda etkileşime girmesini sağlayacak.