İlk Açık Dünya Star Wars Oyunu Star Wars: Outlawsun Oynanış Fragmanı Yayınlandı

Xbox Games Showcase etkinliğinin en büyük sürprizlerinden biri dün Ubisoft tarafından sahneye çıkarılmıştı. Dünkü etkinlikte Tom Clancy’s The Division 2 ve Avatar: Frontiers of Pandora'nın arkasındaki ekip olan Massive Entertainment'ın geliştirdiği yepyeni Star Wars oyunu 'Star Wars: Outlaws' duyurulmuş ve oyundan neler beklememiz gerektiğini gösteren bir sinematik fragman yayınlanmıştı.

13.06.2023 01:45:09 tarihinde yayınlandı.

Xbox Games Showcase etkinliğinin en büyük sürprizlerinden biri dün Ubisoft tarafından sahneye çıkarılmıştı. Dünkü etkinlikte Tom Clancy’s The Division 2 ve Avatar: Frontiers of Pandora'nın arkasındaki ekip olan Massive Entertainment'ın geliştirdiği yepyeni Star Wars oyunu 'Star Wars: Outlaws' duyurulmuş ve oyundan neler beklememiz gerektiğini gösteren bir sinematik fragman yayınlanmıştı.

Ubisoft, bugün ise Ubisoft Forward etkinliğinde Star Wars hayranlarının heyecanını tavan yaptıran oyundan oynanış fragmanı paylaştı. 10 dakikadan biraz daha uzun bir süreye sahip fragman, oyunda nelerle karşılaşacağımız hakkında ipuçları veriyor.

Fragman, bizi Kay isimli karakterle birlikte Tashora gezegenine götürüyor. Görüntülere bakar bakmaz o hepimizin sevdiği Star Wars tadının oyunda yer alabileceğini görebiliyoruz. Aksiyon dolu eğlenceli kovalamacalar, blaster'lı çatışmalar ve daha fazlası oynanış fragmanından görülebiliyor.

Star Wars: Outlaws, bir açık dünya oyunu olacak. 2024 yılında oyuncuların beğenisine sunulacak oyun, The Empire Strikes Back ile Return of the Jedi arasındaki olayları konu alacak.

Oyunseverler, Kay Vess karakterini yönetecek ve Vess'e arkadaşı Nix eşlik edecek. Oyunda galaksideki hem ikonik hem de farklı gezegenleri keşfetmek mümkün olacak. Galaksinin aranan azılı suçluları arasına katılacağız ve bunu yaparken galaksideki diğer suçlularla da mücadele edeceğiz.


Kaynak webtekno.com

 

NVIDIA GeForce RTX 3090 ile Çizilen Orman Yaratığı: İlk Bakışta Gerçek Bir Canlı Olduğunu Düşüneceksiniz!

NVIDIA Studio’nun her hafta yayınladığı yaratıcı içerik serisinde, öne çıkan tasarımcıların çizimleri paylaşılırken, onların yaratıcı ipuçları ve püf noktaları da sunuluyor. Ayrıca NVIDIA Studio teknolojisinin yaratıcı iş akışlarını nasıl hızlandırdığının gösterilmesi hedefleniyor. Bu hafta da ZBrushGuides ve 3DConceptArtist akademisinin kurucusu olan Pablo Munoz Gomez'le bir tasarım yolculuğuna çıkıyoruz.

NASA, Emekliye Ayrılacak Uluslararası Uzay İstasyonunu Nasıl Yok Edeceğini Açıkladı

1998 yılında ilk parçası uzaya fırlatılan ve yıllar içinde farklı modüllerin eklenmesiyle şu anki haline ulaşan Uluslararası Uzay İstasyonu (ISS), bildiğimiz uzayın gözlemlenmesinde ve uzaydaki önemli deneylerin yapılmasına hayati önem taşıyor. Ancak ne yazık ki Uluslararası Uzay İstasyonu yakın gelecekte ‘emekliye ayrılacak’.