Asus da NFT Furyasına Katıldı: Kendi Platformunu Kurdu!

Son zamanların en popüler konularından birinin internet NFT’ler olduğunu biliyoruz. İnternet ortamlarındaki varlıkların blok zincirine işlenerek ortaya çıkan bu dijital varlıklar, belli platformlar üzerinden milyarlarca dolara alıcı buluyordu. Ayrıca birçok şirketin yatırım yaptığı NFT’lerin, gelecek yıllarda iyice dijitalleşmesi beklenen hayatımızda büyük bir rol oynayacağı konuşuluyordu.

8.10.2022 03:15:17 tarihinde yayınlandı.

Son zamanların en popüler konularından birinin internet NFT’ler olduğunu biliyoruz. İnternet ortamlarındaki varlıkların blok zincirine işlenerek ortaya çıkan bu dijital varlıklar, belli platformlar üzerinden milyarlarca dolara alıcı buluyordu. Ayrıca birçok şirketin yatırım yaptığı NFT’lerin, gelecek yıllarda iyice dijitalleşmesi beklenen hayatımızda büyük bir rol oynayacağı konuşuluyordu.

 Ancak yakın zamanda NFT’lerin popülerliğinin düştüğünü gösteren veriler ortaya çıktı. Yapılan bir araştırma, bu varlıkların satışının son dokuz ayda %97 azalarak dibe vurduğunu gösterdi. NFT’ler hakkında tartışmalar sürerken şimdi de bir teknoloji devinden daha bu konuda bir hamle geldi.

Tayvan merkezli bilgisayar ve donanım üreticisi Asus, yepyeni bir NFT platformunu kullanıma sunduğunu açıkladı. Teknoloji devinin Web3 konusundaki ilk hamlesi olan platforma ‘Art Black Hole’ ismi verildiği ifade edildi.

Şirket yöneticilerinden Josh Hsieh de konuyla ilgili, “Asus olarak ilerlemekte olan endüstrilerdeki son gelişmeleri yakından takip ediyoruz. Web3’ün potansiyeli de bizi etkiliyor” ifadelerini kullandı. Asus, bu adımıyla metaverse ve Web3 konusunda adım atan son Tayvanlı şirket oldu. Apple tedarikçisi Foxconn da daha önce metaverse yatırımı yaptığını açıklamıştı.

İLGİLİ HABER Satışlar Son Dokuz Ayda %97 Azaldı: NFT Çılgınlığı Sona mı Eriyor?

Art Black Hole, Asus’un ‘Metaverse Inc’ ismini verdiği Web3 departmanı tarafından geliştirildi. Gücünü şirketin bulut ve yapay zekâ konusundaki teknolojilerinden alan platform, Ethereum tabanlı NFT’ler için oluşturdu. Platformun, şu an için daha önce davet alan bir dizi NFT sanatçısı tarafından kullanılabileceği belirtilirken kullanıcıların Tayvan doları aracılığıyla alım-satım gerçekleştirebileceği aktarıldı. Son olarak platformun ikincil bir ticareti desteklemediği; ancak yakında yeni bir pazarın tanıtılacağı aktarıldı.


Kaynak webtekno.com

 

Televizyonlarınızı Daha Güvenli Hale Getirip Gözlerinizin Yorulmasını Önleyecek TV Ekran Koruyucu Tavsiyeleri

Teknolojinin gelişmesi ile birlikte evlerimizin demirbaşı olan televizyonlar artık hantal birer cihaz değil, tasarımı ile evlerimize şıklık katan birer teknoloji harikasına dönüştü. Maalesef bu cihazlar inceldikçe darbelere karşı daha dayanıksız oldular ve yüksek çözünürlükte sundukları görüntü bazı kullanıcıları rahatsız eder hale geldi. Neyse ki bir TV ekran koruyucu ile tüm bu sorunları aşmak mümkün. 

Hogwarts Legacyden Yepyeni Fragman Geldi: Ejderhalar, Dev Örümcekler ve Daha Fazlası

Harry Potter hayranlarının yıllardır beklediği Hogwarts Legacy, birçok ertelemenin ardından nihayet önümüzdeki ay çıkış yapacak. Tüm platformlarda ön siparişe açılan oyun, daha piyasaya sürülmeden ne kadar büyük bir ilgi gördüğünü kanıtladı. Öyle ki yapım, geçtiğimiz hafta Modern Warfare 2 ve FIFA 23 gibi oyunları geride bırakarak Steam’in en çok satan oyunu olmayı başardı.

Microsoft, Bingin ChatGPT Özelliğine Reklam Ekleyecek (Aman Vakit Kaybetme)

ABD merkezli teknoloji devi Microsoft, bundan kısa bir süre önce kendi arama motoru Bing'e ChatGPT entegrasyonu getirdi. Şimdilerde bu özellik pek çok kişi tarafından aktif olarak kullanılıyor. Bunu fırsat bilen şirket, Bing'in sohbet botu ile ilgili bir karar aldığını duyurdu. Microsoft üst düzey yöneticilerinden Yusuf Mehdi tarafından yapılan açıklamada, sohbet botuna reklam ekleneceği ifade edildi.

Yaşımız İlerledikçe Video Oyunlarından Neden Daha Az Zevk Alırız?

Oyun endüstrisi sınırsız potansiyele sahip olan bir sektör. Dünyanın en büyük eğlence kaynağı hâline gelen oyun dünyası, sinema ile müzik sektörünün tamamının toplamından daha büyük bir pazar payına sahip. Dünya üzerinde 3.24 milyardan daha fazla oyuncunun olduğunu düşünecek olursak, oyunların günümüzdeki yerini kolaylıkla tahmin edebiliriz.